[LCWO LOGO]  

Login

User name:
Password:


Language
Български Português brasileiro
Bosanski Català
繁體中文 Česky
Dansk Deutsch
English Español
Suomi Français
Ελληνικά Hrvatski
Magyar Italiano
日本語 한국어
Bahasa Melayu Nederlands
Norsk Polski
Português Română
Русский සිංහල
Slovenčina Slovenščina
Srpski Svenska
ภาษาไทย Türkçe
Українська 简体中文
Who is online? (57)


LCWO Discussion Forum [Atom LCWO Forum Feed]

This is a simple discussion forum for LCWO users. Feel free to use it for any kind of discussion related to this website.

Thread: photo

Back to the Forum

AuthorText


Posted: 2026-05-16 14:44
Bonjour à tous
Est il possible de déposer une photo (copier/coller)
dans la fenetre du texte ?
Merci....73
Administrator


Posted: 2026-05-16 15:08
Malheureusement, non. Ce forum est vraiment très simple...

73
Fabian


Posted: 2026-05-16 21:28
F5IQJ You could use your avatar space


Posted: 2026-05-17 05:47
Merci pour vos réponses, dommage.
Bon trafic
73......Daniel

Back to the Forum

You must be logged in to post a message.